Altijd goed en snel geleverd

Altijd goed en snel geleverd

Netjes op tijd geleverd

Werden goed op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum

Zeer snelle levering en duidelijke site

De site gaf een duidelijk beeld en genoeg keuzemogelijkheden om het juiste onderdeel te vinden. Snelle levering en correct verpakt. Toppie!

snel en goed geleverd

Ik had een onderdeel stuk van mijn koffiemachine, ik kon deze helaas alleen online kopen. Parts had dit onderdeel op voorraad, duidelijke foto;s, en snelle levering. Ik ben er blij mee, mijn apparaat werkt weer.

Snel advies en snel geleverd

Na mijn aanvraag per e-mail, omdat het niet direct duidelijk was welk onderdeel ik nodig had, snel een reactie gekregen. Het onderdeel was op voorraad en na bestellen de volgende dag in huis (ook mede dankzij een snelle bezorging door DHL).

Snel en goed bezorgd, dankuwel!

Zie boven... Snel en goed bezorgd...!

Snelle levering van het juiste product

Snelle levering en past perfect

Ik had een nieuwe zuigmond nodig voor mijn Kärcher WD5. Via Kärcher zelf duurt dat veel te lang. Het onderdeel was makkelijk op te zoeken bij PartsNL door het serienummer van mijn WD5 in te voeren. Het originele Kärcher onderdeel werd de volgende dag geleverd. Zeker aan te raden!

Makkelijk te bestellen en prima afhandeling

Uitstekend order proces en aflevering door DHL met QR code via DHL kast is top!

Niks op aan te merken.

Ik had een nieuw onderdeel nodig, ik zag hem staan op de website, besteld, en de volgende dag had ik het binnen. Als ik ooit nog een keer iets nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Bestelling binnen één dag al in huis

Duidelijke omschrijving van het artikel en de volgende keurig op tijd geleverd.

Service zoals het hoort

Duidelijke website. Juiste prijs en zeer vlotte en snelle levering

Goed onderdeel snel geleverd

Goed onderdeel was makkelijk te vinden en te controleren op de site. Levering de volgende dag. Perfect.

Snel geleverd, groot assortiment

Soepel.

Heel goede site, snelle levering

Heel fijn dat ik voor mijn 13 jaar oude stofzuiger toch de goede onderdelen vond, anders had ik hem moeten vervangen. De site is heel duidelijk, het goede onderdeel vinden is erg makkelijk. De levering was ook supersnel, binnen een dag. Enige minpuntje vind ik de veel te grote doos waarin het onderdeel verpakt was: misschien is dat qua logistiek makkelijker, maar uit oogpunt van duurzaamheid zou ik liever een passender doos zien. Voor de rest van harte aanbevolen.

Het juiste onderdeel binnen 24u in gebruik!

Super snelle levering, netjes verpakt, duidelijke beschrijving en foto’s.

Prima onderdeel en snel geleverd

Onderdeeltje van braun scheerapparaat besteld, snel geleverd. Enige nadeel is de hoge verzendkosten voor een klein onderdeeltje. Paste gewoon in de brievenbus

Easy and fast

Onderdeel was makkelijk om te bestellen en betalen. Snel aflevering de volgende dag.

Het juiste artikel besteld, snelle levering. Top!

Fantastisch lekker snel.

Wij belden met Gucco onderdelencentrum, voor koolborstels. Die vertelden ons dat.we het op de site van Parts konden bekijken welke we nodig hadden, dat hebben we gedaan. En we konden ze meteen bestellen en hadden ze de volgende dag al in huis. Ze waren voor onze stofzuiger, die heeft m'n man meteen gemaakt. En ik kon daardoor gelukkig weer stofzuigen. Toppie

Gewoon goed geregeld .

Overzichtelijke site, snel het juiste onderdeel gevonden en de volgende werkdag in huis. Daarmee probleem met de wasmachine weer snel opgelost.

Zeer positief

Zeer snelle levering. Vandaag besteld morgen geleverd klopt hier en nergens goedkoper gevonden.

Snelle levering helaas onbruikbare instructievideo

Onderdeel is snel geleverd maar doordat de instructievideo niet geschikt is voor dit onderdeel matig oordeel. Het vervangen van het manchet gaat heel moeizaam en vereist het nog verder demonteren vd wasmachine. Ook dan kostte het veel moeite en tijd.

Weegschaalstraat 15

7324BE Apeldoorn

Over PartsNL

PartsNL is de specialist in onderdelen, aansluitmaterialen en accessoires voor in en om het huis. Met het grootste aanbod originele onderdelen van merken als Miele, Bosch, Siemens, Electrolux, Whirlpool, Samsung, HP, Indesit, LG, Philips, AEG, Brother, Dyson en meer. Ook hebben wij een groot assortiment stofzuigerzakken, verlichting, batterijen, elektra, computeraccessoires, etc. Dankzij de webshop en ruim 30 winkels in Nederland vind je snel en makkelijk het onderdeel dat jij nodig hebt. Dus heeft je trouwe huishoudelijke apparaat het begeven of werkt een onderdeel niet meer goed? Vaak kan een onderdeel gemakkelijk vervangen worden. Repareren start hier!